Jullov!

ÄNTLIGEN ÄR DET JULLOV!!!!!
.
Hade min sista exam i går kväll, och när jag kom hem vid nio tiden blev jag överraskad av jennah, trish, amie, carro, dirk, julie, och dirks syrra som hade bakat tårta till mig. Bäst är dom! Men det blev ännu bättre 20min senare då Dan kom förbi. Han va lite sen för han hade stått hemma och gjort chokladdoppade jordgubbar till mig! Jag ÄLSKAR jordgubbar. Blev himla glad, den killen är för himla bra!
.
Fick också en himla fin present från carro. en asmysig tjocktröja som gör att jag ser ut som en isbjörn då den är vit och lurvig, men oerhört skön!
jordgubbarna ser lite trötta ut i dag, och dom med fina mönster är redan uppätna. men himla goda var dem, tror säkert vi knapra i oss minst 20 i går!
goströjan, asmysig är den!!!
.
dags att packa klart de sista innan vi beger oss till jennah och hennes familj för lite julfirande. mysigt värre ska de bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0