FINALLY FINALS

Hopp, då är jag klar med alla lektioner min första termin i college. Har även avverkat en av mina två viktiga finals. Matten var jag SJUKT nervös över pga sämst resultat innan men gjorde riktigt bra ifrån mig måste jag erkänna! Supernöjd!:D
.
Nutrsi-finalen är imorgon vilket jag inte hunnit plugga så mycket till för jag har enbart fukuserat på matten. Kul liv liksom. Men plugg-perioden e slut om några timmar och då väntar en månad jullov, Jul hemma hos Jennah och en resa till Hawaii!! Bara att bita ihop.
.
Ganska coolt när jag e klar. Då har jag överlevt fösta terminen!:D Btw, vet att det många som redan räknar hur många dagar det är kvar tills jag kommer hem men för de som inte håller lika bra koll; har varit i USA 4 månader och 5 dagar. Åker hem om 4 månader och 29 dagar. HUR SJUKT ÄR INTE DETTA?? Vart försvinner all tid?
.
.
.
.
Jag och mitt plugg som jag ska kunna tills imorron :) <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0