alive!

det var ett tag sedan jag skrev något här på biglumps, närmare bestämt lite mer än två månader. idag kände jag att det var dags att ta mig ur bloggsvackan och dra ett strå till stacken så att vi får igång den här bloggen igen.

i lördags morse drog becka och carro till usa. fredagskvällen var mer än sorlig när vi skulle säga hejdå till varandra. är helt säker på att tiden kommer gå fort och att det snart är dags att ses igen. som tur är har ju frida och jag varandra här i linkan, medan carro och becka har varandra i usa. värre blir det om frida drar sig mot usa också, och jag blir solo här hemma. men det tar vi då!

imorse avverkade freddelicious och jag 7000 meter i bassängen. det var ju inte igår man simmade så långt i 50bana, men det är skönt att vara igång igen. efter det drog jag en frulle innan jag mötte upp basseman för ett styrkepass på feelgood. nu skakar bröstmusklerna och baksida lår krampar. skönt att veta att man lever!


bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0