Update!

Japp, nu har ja varit i USA en vecka och en dag. So far so gooood! Just nu är klockan mitt i natten har precis kommit hem från en spontantrip till Chicago!
.
Hela började med att Jeff och Lingon kom till madison fredag. Hängde hela fredagen, badade åt glass och festade med simmarna. På lördagen gick vi och träffade min roomie Aja och två till som ska börja nu med mig. Alla verkar verkligen jättesnälla :D kommer funka hur bra som helst. Aaaa, efter dejten var Jeff tvungen att åka hem på födelsedagskalas. Men för att han skulle slippa åka hem själv kom ja på den smarta iden att lingon och ja kunde joina och sen kunde vi på söndagen åka till Chicago och göra stan osäker! Ingen hade något bättre för sig så efter en ganska sen kväll med 18-års party gick ja, jeff, lingon och jeffs brorsa upp tidigt och drog iväg till the windy city :D
.
Så dagen (söndag) har vi hunnit med; Ikea, shoppat massa till mitt rum:D. Sears-tower, checkat Chicago från 103 våningen. The bean. Någon enorm fontän och SÅKLART forever21! Enda nackdelen att åka med tre killar är att jag fick gå runt inne i froever21 helt själv medans dom underhöll sig med att kolla på världens dyraste/ snabbaste bil, som var parkerad på gatan utanför.
.
Imorgon börjar halva allvaret; SOAR. Någon intruduktion för internationella studenter. Som sällskap till dessa häftiga möte har ja hittat en svenska tjej här på campus som spelar fotboll och också är en freshman. Så vi ska träffas imorgon och hålla varandra sällskap till första mötet! Olyckligtvis verkar hon ha lika dålig koll på saker och ting som jag, men hoppas det löser sig och vi är på rätt plats vid rätt tillfälle.

Kommentarer
Postat av: F

haha erkänn becka skrivit det här inlägget åt carro?

2011-08-22 @ 08:09:12
Postat av: c

men va? det va ja!!

2011-08-22 @ 23:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0