Turn me up when you feel low

dags för lite update kanske.
.
carro har flyttat ut ur min lägenhet nu och in i sin dorm, skönt för både henne och mig tror jag att slippa dela rum längre. blir lite segt efter ett tag lixom. hon får visa lite bilder och sånt sen när hon skriver. de andra freshmen tjejerna flyttade in i dag, så nu är nog de flesta här. ska bli kul att träffa dem i morron när det är dags för vår första girls team bonding aktivitet: vi ska laga middag tillsammans!
.
annars har vi hunnit ha två partyn i vår nya lägenhet och dessutom hunnit med en del partyn i dom andras nya hus också. med det har inte bara varit festande. en del träning har vi hunnit med dessutom. än så länge får inte tränarna träna oss, så vi kör själva. rätt segt, så ska bli skönt när träningen drar igång på riktigt igen.
.
har även häng nere vid sjön mycke eftersom det fortfarande är så varmt. väldigt varmt. så i dag åkte vi iväg till en liten strand vid en sjö och hängde där på eftermiddagen. killarna körde nån variant av football i vttnet medans vi tjejer cillade i solen och bara låg och pratade. himla mysig dag!
.
har inte hittat nån sladd till min kamera så kan inte visa så mycke bilder direkt, så ni får nöja er med lite blandade facebook bilder.
carros födelsedag, vi käkade tårta här hemma
asgod morotskaka
party hemma hos oss
tjejkort
killarna ville också va med
mys nere på the terrace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0