rolling in the deep

ingen träning idag. mår fortfarande inte helt bra och resonerade som så att tre timmars träning knappast skulle få mig att må bättre. tror att gårdagens styrka och simning tog kol på mig, 12*200 me och 16*50 kick start 45. det var inte igår det bjöds på två så härliga serier. idag har jag träningsvärk, vilket är bra, det betyder ju att jag har använt muskler som inte är vana vid att användas så mycket. kanske börjar närma mig en vältränad kropp igen!

igår när jag cyklade hem från träningen satt ingen mindre än Jay Smith på restaurangen nedanför. Jay och jag är ju kompisar sen tidigare så jag stannade till och stod och snackade skit ett tag innan jag fortsatte rulla hem. kanske inte riktigt, men jag tror att han kände igen mig. han kollade nämligen rätt mycket, men det kan ju också bero på att jag verkligen stirrade när jag cyklade förbi.

bästisarna ju.

nu ska jag göra mig iordning, sen är det jobb några timmar som gäller och ikväll bjuds det på kräftskiva i motala. bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0