Nästan inflyttad

första dagen jag vaknat upp vid halv nio, utan att ha vaknat en himla massa gånger innan dess bara för att tvinga mig själv att somna om igen. skönt att jet lagen kanske är på väg bort nu äntligen!
.
i daghar vi inte sådär asmycke spejsat planerat. ska gå och träna med dirk tarig och austin om ett tag, och sedan gå ner till sjön för att hnga i solen, bada lite i vattnet (som är riktigt varmt och skönt!) och bara mysa. sedan i eftermiddag kommer jennah tillbaka hit igen och har då med sig grejer till mitt och trishs badrum så tanken är att jag och carro ska inreda det lite snyggt i kväll. när det mesta är klart ska jag se till att visa er bilder, för det börjar faktiskt bli fint här!
väldigt liten bild, men såhär ser huret ut från utsidan i alla fall

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Måste va jobbigt att behöva tvinga sig att somna om på morgonen!!! Skönt att höra att det verkar reda ut sig

2011-08-18 @ 17:26:04
Postat av: tove

Vilka bor du med nu Becka? :) Kul att ni har det så bra!

2011-08-19 @ 09:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0