Lördag

så i går kom jeff och lingon hit för att hälsa på. kul att ha demhär ett tag. carro visade dem stan i går medan jag och amie shoppade beer pong bord som vi så småningom ska måla och göra fint. på kvällen sen blev det lite fest med de simmare som är här so far. förs hos kelly och sedan vidare hem till matt och wes. blev en kul kväll tycker ja, även om själva natten sedan blev lite sissådär. vi kan väll säga som så att carro är skyldig mig en STOR tjänst!
.
i dag har jag mest fixat med mitt rum och resten av huset. framför allt garderoben fick bli dagens stora projekt, på nått sätt har det tagit upp typ hela dagen, men nu börjar det bli riktigt fint faktiskt! amie och jag är ganska färdiginflyttade medans trish och jennah har en del kvar att styra med. sakta men säkert blir de fint här hemma och jag gillar lägenheten skarpt!
.
nu väntar jag på att dan förhoppningsvis ska dyka upp snart och sedan blir det nog lite födelsedagsfest för wes som fyller år i dag. dan skulle kommit vid fyra, men på grund av dåligt väder i olika delar av landet har en hel del flyg ställtd in och livit försenade, så nu dyker han förhoppningsvis upp runt sju. ska bli rätt kul att se honom igen, de va ju ett ta sen sist så att säga..
.
dagens prestation. tog ett bra tag att organisera allt kan ja lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0