kör vi igen då

jaa ni! kanske är dags att ta tag i det här igen. kul att veta vad mina tre små grisar har för sig om dagarna liksom! riktigt jobbigt när sanna o jag sa hejdå till palm sisters. kändes helt sjukt. sedan typ 2005 har jag o carro varit ifrån varandra 3 veckor i sträck som längst. och det va sommaren 07 när hon va på konfa-läger. skulle va rätt intressant att veta hur många dagar vi varit ifrån varandra totalt de senaste åren. det är inte många det... men jag har hört att dom har det toppen där borta! och jag hoppas att allt kommer funka super för de små liven!!
.
väldigt länge sen jag tillförde något här. har hunnit hända endel under sommarn så att säga. meeeen ja jag kan väl skriva nåt bloggvänligt om sommarn en annan gång.
.
kom nyss hem från helsingborg. tycker så himla mycket om att hänga där nere hos lilla rebbe! såhär sjukt snygg va hon här om dagen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0