i will go through all this pain

äntligen är kronprinsessan gravid! mamma och jag har ju spekulerat en del här hemma sen bröllopet om det ska bli en liten bebis snart eller inte. jag har ju varit inne på att victoria inte kan få barn, att det är därför det har dröjt. skönt att jag hade fel.

har både igår och idag inte kännt mig helt bra. halsont, huvudvärk och allmänt hängig. igår skippade jag träningen, tog en lunch med lina på stan, och myste resten av dagen. idag var jag i bassängen igen, men bara i 3000 meter. kändes bajsdåligt. har också varit på H&M i tornby och jobbat i fyra timmar och nu sitter jag här. mer eller mindre död. hade tänkt att hänga med pappa till gymmet, men tror att jag är tvungen att passa på det. hoppas att jag känner mig bättre imorgon, få då har jag tänkt att träna dubbelt och avsluta kvällen med en inflyttningsfest hos kinell.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0