you can run you can hide

har spenderat hela kvällen på fetzer och gjort läxor. bäst för engelska läraren att han gillar min uppsats om "celebrity marketing", för jag har faktiskt lagt ner mycke tid på den. hade i alla fall julie där som sällskap, så de va nice. nått annat som va nice var att jag skypade lite med mammut och papput i dag. pappa och jag åt till och med middag respektive lunch tillsammans över skype, mys på den ni! :)
jag och min middags-date. haha!
.
annars sprang jag 15min och simmade 1500 i dag. långbana. har verkligen insett nu att nästa vecka kommer vara pain rakt igenom. inte kul någon stans, utan bara pain. tydligen hade en av illarna gråtit på träningen i morse, och två andra blev uppkörda. ser inte så ljust ut för min del nästa vecka.
.
nej nu får de vara nog med bloggande för i dag. ska svara på mail från australien, se ett avsnitt av teen mom och sedan sussa. har trots allt en lektion i morron 9.55-10.45. gäller att ladda upp för de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0