choosing my confessions

studentmössan ligger på skrivbordet, balklänningen hänger på väggen och i soffan har jag slängt massa grejer jag vill ha med till florida. är alltså omringad av saker som kommer hänga med mig på några av de bästa dagarna nånsin. känns fint! bra vår det här. vet inte om det stämmer det där med 15 kilo packning förresten! måste höra med dom små grisarna i morgon hur det ligger till.
.
åt årets första glass på bosses idag. mmmmmm va det smakade sommar. och lite grus. blåste så jävla mycket så det kändes som man var mitt i en av saharas sandstormar.
.
aaej. kanske ska ränsa bort lite grejer från golvet så att det går att komma in och ut ur rummet. jag och alex tar förresten vårt ansvar som gudföräldrar och följer med carro till djuraffärn och köper medicin till lille firren imorrn. hoppas hon blir sugen på att köpa en till fisk då! samuel tyckte den skulle heta akon. klockrent. aja. bajbaj.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0