Welcome to the danger zone

i dag har det varit 25 grader varmt och sol här, så jag har legat ute i solen och myst hela dagen. okey dedär va bara halvt sant, men önska kan man väl få? det har faktiskt varit 25 grader och sol (fråga mig inte vart det kom i från, för i går va de typ 10 grader och mulet) men i stället för att vara ute har jag suttit inne och pluggat. precis hela dagen.
.
okey, det var inte helt sant dedär heller, för jag cyklade faktiskt till fetzer för att skriva ut ett papper jag behövde för att plugga och cyklade sedan tillbaka hem. men de räknas knappt som att vara ute direkt, de va ju inte mys i solen lixom.
.
i vilket fall som helst har det varit en bra hemlg. party på fredagen, bankett lördag morron, plugg lördag dag, fest lördag kväll och plugg söndag. dirk hade införskaffat ny kamera i fredags och tog 375bilder på en kväll, kan väl säga som så att det inte var toppkvalitet på alla, men rätt kul att kolla igenom dom nästa dag var det i alla fall!
elle, leslie och tariq
sam, becki, amie, monika och elle
dirk, garrett, jag och karissa
massa simmare som hänger i köket
sam, amie och monika
garrett jag och karissa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0