Too much thinking

i dag har jag haft en sån dag då jag tänker och oroar mig alldeles för mycket. kan bero på att jag är supertrött då jag stannade uppe till 5 i morse för att skypa dan och därmed sov 4 timmar, men oavsätt vad det beror på så suger det. eventuellt haf jag ju inte ens något att oroa mig för, men jag har en tendens att oroa mig i vilket fall.
.
sen har jag också insett att det typ bara är 50dagar kvar tills jag åker hem. blandade känslor där med. ska bli hur härligt som helst att komma hem och mysa med mina BLs och annat härligt folk, och jag vet att denna sommar kommer bli grym, samtidigt som det kommer vara hemskt jobbigt  att åka här ifrån. kommer kännas så sjukt tugt. lustigt dedär, hur snabbt dehär ändå på nått sätt har blivit "hemma" det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0