stoneface

yiiiihaaaaaaaa!! nu är vi på plats på pompano beach(typ miami). kom hit igår. åkte direkt till orlando ju och hängde där i några dagar. hur kul som helst! shoppade och gick på parker. första parken va busch garden. fanns några riiiiiiiiiktigt roliga bergodalbanor. kan ju meddela att vi hade flera stycken som tjöt under en av dom. hahah dom små liven!! sen var vi på islands of adventure  med. den va vi på förra året med så där kände vi oss hemma! gööööörkul!! aa och sen kom vi hit igår då. har haft två helt galet jobbiga simpass idag. och ett styrkepass på det med. men vi ska väl inte klaga på det inte! vädret sög fram tills eftermiddan. men folk är rätt brända ändå kan man säga! så nu är det aloe vera som gäller.

har lite problem med fläkten i rummet. låter som ett jet-plan cirkulerar precis utanför fönstret när den är igång. men blir ju lite varmt när den är avstängd om man säger så. i natt var den på. slutade med att jag o carro vaknade mitt i natten och va tvungna att dra på oss tjocketröja. får väl se hur det går i natt. ytterst spännande va.

sanna ligger inne i samme o kalles rum och kollar bigbrother nu. jag, vilma, gustav, alex o carro sitter ute på balkongen och myser. snart ska jag o sanna börja fixa taco. nom nom nom. aa men livet är rätt ljust här borta! vi har en vecka kvar i miami nu innan vi drar till key west i några dar.









tomt här utan dig becka! hoppas du har det bra där borta trots att ni har lite problems nu.. men det blir säkert bra snart lille vän!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0