Sommaren närmar sig!

det är i dag 35 dagar kvar tills jag åker hem.
jösses, asså, det är verkligen sjukt snart! känns som det kommer gå skitsnabbt tills dess. plötsligt är det dags att åka här ifrån fr att komma hem och se carro och frida dansa bal. det ser jag fram emot. denna sommar kommer bli minst lika bra som förra, och förra sommaren var grym, vilket innebär att även denna kommer bli awesome.
.
helt sjukt att jag snart är klar med mitt första år här. vart tog tiden vägen? har hunnit med så otroligt mycket detta året, och fått göra så många nya saker. får ni någonsin chansen att simma i usa, eler plugga utomlands över huvud taget antar jag, ta den. det är mycke upp och ner, massa jobb, men otroligt mycke kul! men som sagt, trots att jag trivs så bra ska det bli mysigt värre att komma hem och spendera sommaren med världens bästa tjejer, för det går inte en dag här borta utan att jag saknar er lite.
.
Highlights sommaren 2010
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0