PÅSK!

de flesta simmare har åkt hem över helgen för att fira påsk med sina familjer. så de delar av vår lilla sim familj som var kvar här körde påsk brunch hemma hos mig och karissa. bästa påsk brunchen ever med pancakes, fruktsallad, nån specialvariant av ägg på nått bröd med nån slags sås, bacon, kanelbullar med glasyr (anses tydligen vara frukost här..), hashbrowns, juice.. ja, lite av varje helt enkelt. gott va de iaf, och himla mysigt! nu har jag dessutom lyckats fix bilderna.
jag och karissa
jeff, jag och dan planerar maten
maggie och maddy myser och väntar
trish laddar för maten
jag och dan
vi som gjorde brunch och all vår mat. (och ja, vi åt upp nästan allt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0