imorron ååååååååker vi!!

rätt sjuk tävling idag. först ett försökspass där alla simmade 4 lopp. sen final på de loppen + 400 fr (200 me för killarna) på eftermiddagen. i finalen låg mina, carros, sannas o vilmas lopp inom ett litet lagom tidsspann på typ 40 min. amen det va ju spännande! typ maxpuls innan start på alla loppen. när de andra i heatet gick inmarsch så hade vi typ precis lyckats kravla oss upp ur bassängen. men vi va duktiga! blev endel pers till och med.
.
balträning i morrn bitti. sen tränar vi och åker direkt efter den upp till stockholm. på måndag morron lyfter planet. åååååååååååååååååååhhhhh!!!!
.
så här såg det ut förra året
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: R

Åh vad det kommer kännas konstigt att veta att ni är där och jag inte får va med denhär gången. Jag saknar er tjejer!

2011-04-09 @ 22:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0