If i hurts this much, then it must be love

hade himla kul i går kväll. först käkade dan, jag, paulina, sam och garrett middag och sedan va de party med hela laget. täffade nytt kul folk, skrattade så jag fick ont i magen och dansade en hel del.
på måndag ska vi för övrigt vara back on track. eller iaf försöka vara mer back on track än vi varit denna vecka. the show must go on lixom, och det gör den.
nu ska jag ta tag i mitt liv och pallra mig iväg till fetzer för att vara effektiv och få lite läxor gjorda. har inget ja måste göra egentligen, men vore ju bra att för en gångs skull ligga lite före med allt som ska göras.
saknar er lite tjejer. och vilma, din glasögon-bränna är ashet! hade det funnits en gilla knapp som på facebook hade jag klickat gilla direkt. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0