Dagen att glömma

utan att överdriva kan jag säga att det är jävligt tungt just nu. efter min geografi exm som gick åt helv*te kände jag att dagen kan ju inte bli väre i alla fall. men jo då. plötsligt känns dedär provet inte alls så farligt.
.
eric, vår head coach, fick för två veckor sedan ett erbjudande om att bli head coach i arizona, som är ett av landets bästa lag, och han meddelade i dag att han fått jobbet och lämnade madison i kväll.
.
vet inte ens vad jag ska säga, det känns bara så sjukt. 1000 tankar som snurrar runt och det var väldigt länge sedan jag grät så mycket som jag gjorde i dag. har gått och oroat mig sedan han berättade om erbjudandet och försökt intala mig själv att det kommer kännas bättre bara vi får veta vad han bestämmer sig för och hur det blir. men tyvärr stämde det inte.
.
åt middag med de andra freshmen som jag hänger mycket med och pratade massor om det hela, och sedan kom paulina över för att prata lite hon med. har verkligen världens bästa lag med superhärliga tjejer och killar, men just nu vill jag bara att dan ska komma hem så jag kan prata med honom med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0