cause i would

som cäääääärrow skrev. galet effektiv dag. jag tränade i för sig inte i morse eftersom jag mådde sämst igår. men nu känner jag att jag platsar under kategorin FRISK igen. känns skönt. känner att jag hör hemma där. trivs bättre liksom. förutom träningen har jag haft samma aktiviteter som carro under dagen. och hääär kommer bilderna.
.
carro skulle in till sin mammas jobb och fixa en grej. hon skämdes över mig o alex så hon låste in oss i bilen under tiden. där satt vi i 1 1/2 timme och lyssnade på coconut tree innan hon kom och öppnade. då var rutorna lika immiga som de är i bilen i Titanic.
.
.
alex åkte hem och snyggade till sig medan jag och carro åkte och träffade massa söta barn. hann hem till carro och borsta håret innan det var dags för nästa uppdrag.
.
.
.
sen var det dags för lite fashionshow ja. haha vi såg riktigt proffsiga ut må jag säga! men snygga va vi väl i alla fall. allt klär ju skönheter så att säga! "ÄG stället bara!" sa nån som jobbade där. jo men det gjorde vi väl va!
.
.
sen har jag varit och hämtat min balklänning också!! men den ska ni inte få bild på. nu ska jag ha ö-råd bland mina sommarkläder. får ju bara ha 15 kilo med till florida... 15 kilo liksom?!? det är ju typ lika mycket som bara plattan och fenorna väger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0