awesome avslut på en awesome vecka

I dag skulle vi göra något "lite kul" på träningen. navy seal challenge.
500fr max
10min vila
2min så många armhävlingar du kan
2min vila
2min så många situps du kan
2min vila
2min så många chinns du kan
10min vila
1.5mile löpning
.
ja men de va ju kul lixom. NOT.
500ingen va okey. armhävningarna va galet jobbigt, tror inte jag någonsin har skakat så mycket tidigare. situps va lixom bara att göra, och chinnsen va ju över efter 8st så de va ju inte alltför hemskt..
men löpningen.
det är 3 grader och spöregn ute. det verkligen vräker ned, så de va ju en upplevelse så att säga. jösses vad kallt det var! de va lixom så hemskt så jag sprang och log för mig själv medans jag lyssna på accidentally in love (tog till allt för att inte deppa ihop totalt där på löprundan). kändes som ett stort skämt när 15 trötta, kalla och icke löparkunniga tjejer sprang runt där i spöregnet. men ni vet, what doesnt kill you makes you stronger, och jag är inte död än, så jag kommer alltså bli as strong!
nu vart ja assugen att se på shrek. får höra runt å se om nån har den på lager!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0