dagen d

blir lite rädd när jag tänker på min morrondag. så snälla, gråt lite för mig nu guys. 

- träning 5.10 (klockan är redan ställd på 4.47)
- frukost med simmare (dagens mysigaste)
- skola 10-12 (gulla lite med tjejerna)
- lunch-date i skolan (TACO)
- maxpulstest på spec.idrotten (ryktet säger att det är beep-test. vill dö.)
- träna mina små hajar (undra hur jag ska plåga dom i morrn.)
- träna mig själv (28x100 tröskel)
- klassfest hos jenny
- utgång (samme o sanna va peppa)
.
nån som ser en punkt som heter SOVA?! naj naj naj. vill ju bara böla.
dom två sista punkterna känns som dom kanske kommer bli bortprioriterade. men olivia är envis som en åsna och har lovat att hon ska bära runt mig hela kvällen. kanske är värt. kan göra henne gott. hon behöver lite större biceps. win-win situation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0