jag har blivit gudmor!!!!!!!!!!

träningsledigt idag alltså! snacka om att we deserved that. trotsade min gode vän matteboken o hans kompis engelsa-boken-som-skulle-vart-utläst-förra-veckan, och hängde med carro o alex istället (räknar med att min oemotståndliga charm blir min räddning på proven i morrn). carro har sagt nu i nåra dar att hon behöver nån varelse som fyller ut det enorma svarta hål som becka lämnat bakom sig. så vad vore inte bättre än en guldfisk? den fyller ungefär samma syfte som becka gjorde :):):):) borde ju till o me ha skålen i beckas rum kan jag tycka.
 
så aa vi åkte till ikea och köpte akvarie (stor ljuslykta från ikeas vas-avdelning). vidare till en blommaffär och köpte fina vita stenar (som antagligen innehåller massa ämnen som inte firren gillar) och sen till djuraffären o hämtade firren. en svart en blev det. sen var det inflyttningsfest och dopceremoni för vår nye vän.
se bara så lyckliga dom ser ut,





annars då.
dagens roligaste 1: var carros reaktion när alex tappade påsen med firren på köksgolvet. det blev panic at the disco så att säga.
dagens roligaste 2: var när prästen i den ortodoxa kyrkan(såg ut som man kan tänka sig att en pensionerad 90 årig jesus gör) vi va i med religionen plötsligt dök upp, och emma skrek så att det ekade i hela kyrkan.

Kommentarer
Postat av: A

jag tappade då ingen påse dummer, den stod på bordet o han simmade ner

2010-09-28 @ 14:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0