Let´s get high

Helt död. Typ så känner ja mig just nu. Började med morgonträning som inleddes med störd "uppvärmning" sedan 7.3km i vattnet. Jag var jätte nöjd med min insatts tills micke sa att det var det sämsta genomförda passet den här terminen(Y)
Eftermiddagen innehöll tandläkartid, styrka, 6.5 km simning och en mil cykeltur hem, typ. Kul att va igång igen!...
.
Ikväll var det även meningen att jag skulle jobba färdigt med min del av religions-seminariet som vi har på onsdag men hajar inte riktigt vad jag ska göra. "Våld inom Kristendomen" är rubriken och har fått massa artiklar om abort men förstår inte om det hör till våld eller inte.. eller om det bara är deras åsikt. Får försöka dejta olle och fridiluu på msn så vi kan försöka reda ut lite saker eller om vi löser det genom " ihållande buksmärtor" på onsdag.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: f

forget "ihållande buksmärtor" eller "plötsligt yrsel"!! we gotta work work work this out

2010-09-20 @ 20:52:16
Postat av: o

hahahahaha, ihållande buksmärtor lät bra, vi kör på den! åhhh gud jag orkar inte med skolan hörrni, är helt uttråkad, kan inte sluta skratta åt "ihållande buksmärtor" och "plötslig yrsel". save me!!

2010-09-20 @ 21:11:29
Postat av: c

ja röstar fett för att skjuta upp det med hjälp av lite sjukdom. alla problem lösta liksom!

2010-09-20 @ 21:57:48
Postat av: o

kan vi inte säga att vi har fått löss på onsdag? ingen vill ju ändå va i vår närhet då! smart va?

2010-09-20 @ 22:02:13
Postat av: c

sjukt smart tjej! den kör vi på(Y)

2010-09-21 @ 07:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0