sleten

har precis kommit hem från en mysig kvällsfika med madde. härliga tjejen. drog en "kaffe" på espresso house samtidigt som vi pratade om allt mellan himmel och jord. kvalitetstid.

idag har varit en jobbig dag. min kropp börjar bli trött nu efter två hårda veckor i bassäng och på land. märktes extra tydligt idag då vi tränade i totalt 5h. men, efter att ha fått klaga och tycka synd om mig själv hela dagen är det nya tag imorgon som gäller. bara 8 pass kvar den här veckan, sen är det återhämtning. lovely.


jag idag.

imorgon är det ingen skola, bara träning 18.00-20.00. därför ska jag ta bussen till motala och min fina carro över dagen för att hälsa på vår gamla skola. kommer bli riktigt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0