det va ingen lång sjukdom inte. thank you god!!!

mår bättre idag. mina små vita blodkroppskompisar har jobbat och stått i under natten. ni är så duktiga så grabbar!! <3<3<333
.
har gjort min plikt i det demokratiska välfärdssamhället vi lever i idag också. kände mig rätt betydelsefull där med kuverten och alla lappar. det är bra. kan behöva lite vuxenpoäng. annars myser jag väl mest. borde plugga. men det känns ju värt när jag ändå ska gifta mig med david backham liksom. vad ska jag med kunskap till då kan man ju undra.
.
döpte om min "myspys"-lista på spotify till "dödens lista". kände att det klädde den bättre.
snutte då.

Kommentarer
Postat av: s

BECKHAM, frida!! nästan carro-style på den.

2010-09-19 @ 17:20:51
Postat av: f

hahahah! ooopsi.. även de bästa kan göra misstag..

2010-09-19 @ 17:31:24
Postat av: c

SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMST frida. So not carro-style.

2010-09-19 @ 18:04:07
Postat av: f

jag kommer aldrig upp i carro-style! IMPOSSIBLE girls, IMPOSSIBLE!!

2010-09-19 @ 18:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0