Löve lördag.

Vaknade tolv idag. Det va jag värd efter min tuffa fredag! Först simgrupper där man försöker skrika med vänlig röst, sedan fart pass när ja egentligen var inställd på lite valfritt plask.
Annars idag har jag varit duktig och övningskört till Norrköping och hämtat farmor och farfar. Vi kör mammas födelsedags-party lite i efterskott(Y) det var ungefär hela min dag so far:P
Morgondagen innehåller mer träningen än jag kört sammanlagt de senaste två veckorna. Får se hur det slutar.....
.
.
Henke och ja i något "paris-hjul"
.
.
Ett öga på ett torg i Chicago
.
.
Pappas fötter på glasbalkongen på 103e våningen i Sears Tower i Chicago
.
.
Uppradade innan mammas b-day-middag
.
.
Becka i sin jakt på kunskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0