pigs in space

against all the odds så överlevde jag faktiskt gårdagen(!!)
hade dock nåra små missar. glömde tex trosor på morronträningen (åker alltid i träningsgrejer på morronen för att spara typ en minut- värt!). funderade på att göra "en samuel". men gick stället runt i skolan med nervikt baddräkt. hah fan va ont det gjorde i höftbenen. satt som ett korvskinn.
.
sen kom jag visst en timme för tidigt till spec.idrotten. men de högre makterna gottgjorde dagens misstag med att hjälpa till så att jag missade beep-testet. precis när vi skulle börja springa, vi stod där uppradade vid linjen, så var visst cd:n försvunnen. HA! in ya face god! så då tog det 20 min att hitta den och jag va tvungen att dra kl3 för att ha mina grupper. gotte!
.
kom hem från träningen halv 8. tjugo över 8 kom olle o emma och hämtade mig. sen var det fest hos jenny som gällde. var galet trött. men hade kul ändå! men det blev ingen utgång inte. aaa, så va den dagen förbi.
.
och ikväll äre mys hos olle,

Kommentarer
Postat av: O

fina punkter du gör mellan varje stycke! ses snart baby :)

2010-09-11 @ 17:39:41
Postat av: f

det blir inga mellanrum annars. hatart. dä gör vi, då ska det gosas!

2010-09-11 @ 17:41:17
Postat av: Anonym

lagg

2010-09-11 @ 23:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0