Lets bygga muskler

i dag va ja å hämtade kosttillskott som jag å typ sex andra tjejer på laget får. inte helt 100 på va de ska va bra för, tydligen lite återhämtning å sådär..
är inte nått stort fan av sånt, känns som de brukar gå bra utan att stoppa i mig massa pulver och energy-bars.. men nu när de fixar dehär till mig så e de väl bara att tacka och ta emot och hoppas att de gör skillnad till de bättre!
va å hämtade grejerna i dag, och JÖSSES vad mycke grejer de va! hade med mig min träningsväska att bära de i, men fick ändå inte plats med allt utan fick be om en plastpåse och ta en del bredvid.
skulle satt min hand bredvid så man såg hur stora förpackningarna är, men asså burkarna till vänster skulle ja gissa rymmer typ 1.5-2liter var. "dehär borde räcka ungefär en månad" sa hon när ja hämta de.. yeah right, snarare ett halvår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0