stay a little longer

torsdag idag då vilket innebär att det bara är tre dagar (5 pass)  kvar av hårdträningen innan det är dags för en återhämtningsvecka. fick höra idag att om vi är "goa" resten av veckan skulle vi få ledigt på måndag och eventuellt helgen efter litho cup. woho! inga större problem för mig att klara av att vara go, kan känna att det blir värre för frida och carro...


sicka töser ni!

idag har jag haft en tråkdag. städat, diskat, tvättat och handlat. sanna 19 år. känns mer som sanna 35 år och tvåbarns mamma. men mamsen är sjuk, så får helt enkelt visa upp min moderliga sida. kan vara bra att träna inför framtiden, HA!

annars då. min kusin släppte en skiva häromdagen. lyssnar på den 24/7 nu. grym! och, en sak till. imorgon efter morgonträningen kör vi på hotellfrukost igen. gött ni.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0