Snart skolstart!

jag har äntligen lyckats fixa vilka kurser jag ska läsa!
klockan ett i går öppnades sidan där man väljer kurser, så klockan ett satte kaoset igång. tyvärr bröt systemet ihop och vägrade låta vissa elever skriva upp sig på kurser, jag var en av eleverna som de sket sig för.. så efter att ha suttit i flera timmar sa dem att ja bara skulle gå hem å göra ett nytt försök nästa dag.
därför har jag i dag suttit och bläddrat bland de få kurser som fanns kvar att välja mellan och valt ut vilka jag ska gå. lite trisst att så många redan va fullbokade, men de blev rätt okey ändå. denna termin kommer ja alltså läsa: UW Athletics Life Skills, ESL: Academic Writing, Nutrition Today, Marriage and Family, och A Wisconsin Experience Seminar.
dom två sista känns väl kanske lite halvmysko, men de får blir bra. ja har iaf föreläsningar jag ska gå på och tillräckligt med credits för att få simma, så de e bra!
har för övrigt vart och köpt block i dag också. tror det kan vara det snyggaste block jag haft! rosa med en silver-badger, kan de bli coolare än så eller? mycket tveksamt!


Kommentarer
Postat av: c

Marriage and Family vill ja osså läsa när jag blir stor:D

2010-09-01 @ 22:05:20
Postat av: f

hah ja fan va snuttegull med marriage & family!

2010-09-01 @ 22:09:02
Postat av: Anonym

fick du rosa block??

2010-09-01 @ 22:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0