lovely

jag har kollat klart på paradise hotel danmark och vet vem som vinner. det tog mig 14 dagar att plöja igenom 64 program, det innebär ca 4.5h om dagen. låter helt sjukt, men ångrar mig inte alls. sjukt kul program! dock kanske inte helt seriöst, men whatever, skrattat har jag ju gjort. ser fram emot kungar av tylösand, ska tydligen vara värre än paradise, helt i min smak. haha.

nu går jag från datorn till tvn, biggest looser är det som gäller.

har ju gjort vettiga saker idag med även om det inte låter som det. men har faktiskt tränat två gånger, sissådär 13000 meter i bassängen, varit på två lektioner i skolan, haft möte och pluggat. well done!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0