liten summering då

idag är det simledigt. vi skötte oss tillräckligt bra i helgen tydligen. riktigt skönt, precis vad min kropp behöver då det gör ont lite varstans för tillfället. nu är det fem dagars återhämtning innan det är dags för höstens första seriösa tävling. spännande!

tänkte langa några bilder. var ju uppe i stockholm i lördags och hejade på pappa som sprang lidingöloppet. stört mycket folk som ville springa 3 mil i hemsk terräng. har svårt att sätta mig in i den situationen då jag hatar att springa. men, pappa var i alla fall duktig och det var riktigt kul att titta på alla tusen löpstilar som levererades.


galet mycket folk resulterade i lååååång toakö.


innan start. ett par tusen i varje startgrupp, tjockt.


löparn nummer ett.


målgång. lite sliten bara.

igår kväll var jag död efter träningen. orkade därför inte plugga, men pussla orkade jag. fick hjälp av mamma och äntligen är det klart. det tog sin tid, men lätt värt.


sista bitarna. ni ser ju, allt går i samma färgskala. LITE svårt bara.


KLART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0