kör vi

idag på eftermiddagsträningen bjöds det på 18*100 fjäril för min del. inte nog med att det var fjäril, det var även hård fart (tröskel-max). my god vad mina armar var döda i slutet. inte alls skönt. men nu efter lite mat och godis börjar jag känna mig levande igen. lite sömn på det och sen är det dags för plurret 06.10 imorgon igen. bara tre pass kvar - sen är det återhämtning!

imorgon efter träningen drar jag och pappa upp till stockholm. herr öhgren ska springa lidingöloppet och har bästa supportern med sig, he he. även bästa chauffören, lär få köra hem imorrnkväll då pappas ben förmodligen kommer vara lite döda. kul att bryta vardagen lite kan jag känna, även om det ska vara kallt och regna imorgon. får tänka på att jag får frisk luft. yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0