How i wish you were here

05.30 började min dag. 3 timmars träning, finns det nått härligare sätt att börja lördagar med? knappast! 40min cykel och 2 timmars simning.
efter de har dagen bestått av skype med mammsen, powernap, äppelpaj och mys med emma, tvätt, plugg, ännu en powernap, och till sist smores med våra recruits. inte så tokigt alls om ni frågar mig! helgerna är verkligen happy time här! man sliter för fullt från måndag morron till lördag förmiddag, men sen har man en och en halv dag ledigt vilket verkligen är guld värt!
trots två powernaps är jag dötrött, så ska ta å pallra mig i säng. en fullspäckad och rinktigt bra dag känner jag mig lite nere, så de e nog bäst att bara gå och sova och vakna upp pigg och glad i morron igen.

Kommentarer
Postat av: c

det bara MÅSTE va mig du syftar på:D?

2010-09-26 @ 12:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0