greeeeat

skön dag idag för min del. jag diggar mitt liv just nu. har det himla bra, inte mycket att göra samtidigt som jag har något att göra. perfekt balans. morgondagen blir dock inte lika lugn, men kan vara skönt med variation.
05.10 - 07.10 träning
08.10 - 09.20 lektion i skolan
09.30 - 11.00 styrka
14.00 - 19.15 H&M

avslutar inlägget med lite bilder jag hittade på min kamera i helgen.


















bilderna är från i somras då vi röjde hemma hos kfg. sista bilden är roligast. körde ju sanning eller konka och gustav tog konka vilket innebar att vi andra skulle göra en sked med valfritt innehåll som han skulle äta. stackarn fick en sked med ädelost, senap, ketchup, kaviar och lite till. finns en galet rolig film när gustav "äter", ska se till att den kommer upp på bloggen snart.

Kommentarer
Postat av: ...

look like a stripper!

2010-09-14 @ 21:55:21
Postat av: Anonym

Nej inte filmen!

2010-09-15 @ 05:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0