Fridays in my heart!

i dag var det dags för första riktiga "fredagsträningen". det ser ut som att jag kommer hamna i sprintgruppen här borta, vilket innebär att vi kör två timmar styrka varje fredagmorron. kan mycke väl varit den värsta styrka jag vart med om!
eller rättare sagt själva styrkan va okey, det var efteråt det riktigt hemska började. tänk er en platta med hjul på, tänk er att ni lägger fötterna på denhär lilla plattan och sedan står på händerna. alltså som om man står i plankan men med fötterna på en platta med hjul.
inte sådär jättesjönt dirr, men de jobbiga har inte börjat än. i denhär positionen ska vi ta oss upp för en ramp, skulle gissa ca20m lång och ändå ganska så brant lutning. jösses, ja trodde ja skulle dö!
jag har nog aldrig skakat så mycket någonsin tidigare, helt sjukt va de! å de värsta va när ja kommer upp och carrie skriker "good job girl, only two more times!"
n ä r a  d ö d e n.
de bästa av allt: vi kommer få göra dethär VARJE fedag!!! woohooo!
hade tänkt berätta om eftermiddagspasset också, eller om kvällens middag, eller mina nya koreanska vänner, eller våra recruits som e här, eller min engelskaklass, eller mina nya kläder ja fått, eller nått annat kul, men de hinner ja inte.
mina roommates spelar volleybollmatch i kväll så ja ska dit å hejja på dem.
GO BADGES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0