fire

lite spontant gick jag, pappa och basse på hockey igår, LHC - Södertälje. gick ju bra, 4-0 till LHC. tycker att det är grymt kul att gå på hockeymatcher, ser fram emot då det börjar dra ihop sig lite mer och cloetta center är fullsatt. igår fattades det sissådär 3000, men ändå var det rätt bra drag i hallen. grymt!



idag måste jag plugga. gjorde inget igår, trots en träningsledig eftermiddag. idag har jag inget direkt val eftersom det är prov imorgon...

just som jag satt här och skrev inlägget börjar jävla brandlarmet tjuta i hallen där vi har typ tre meter till tak. ringer pappa - inget svar, ringer mamma - inget svar, ringer basse - svarar. blev tvungen att gå ner i källaren, hämta en enorm stege. klättra upp på den och plocka ner brandlarmet. så arg just nu. jävla brandlarm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0