Boys&girls club

vårt lag ska de närmaste månaderna hjälpa till på boys&girls club. det är ett ställe där barn å ungdomar med lite halvtaskiga förhållanden hemma kan komma å spela spel, få hjälp med läxor, käka middag och a chilla i stället för att vara ute å hitta på dumheter. lite som en fritidsgård typ.
i alla fall.
i dag var första gången, så jag och fyra andra tjejer åkte dit i kväll. det var faktiskt kul! himla annorlunda, å typ nyttigt att se skulle ja tro. de e mellan 13 och 18 år, så dom är inte sådär jättemycke yngre än man själv, å ändå ser man verkligen hur kul de tycker att det är när "tjejerna från simlaget" kommer dit!
vi fick igång världens basket match med alla killarna som va där. hetta till rätt rejält i bland, vissa av dem har ju lite temperament så att säga.. men samtidigt var de himla gulliga mot oss!
jag sög rätt rejält, så den äldsta av kilarna gjorde en regel att om jag hade bollen i närheten av ringen fick ingen störa mig så ja skulle få chans att skjuta. jag satte den till och med två gånger!
monica till höger och trish näst längst till vänster va två av tjejerna som va med i kväll. himla mysiga tjejer dedär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0