Bakdag

i dag har jag för första gången i mitt liv gjort lasagne själv. pappa skicka recept å ja gjorde som det stod, och believe it or not så blev de riktigt gott! dan trodde aldrig ja skulle klara de utan att sätta igång brandlarmet, så när ja va klar bjöd jag honom på middag för att bevisa mina matlagningskunskaper. han erkände att de va riktigt gott, vilket made my day!
när ja ändå va igång i köket i dag slängde jag ihop två äppelpajer också, som jag, dan och mina roommates har delat på i kväll. asmysigt!
har tyvärr ingen bild på mina skapelser från i dag, kan i stället bjuda på efterrätten för ett par dagar sen när vi hade recruits här. det är min roommates tallrik, har aldrig sett någon ha på så många ingredienser på en tallrik glass, hon satte nog rekord där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0