Your boyfriend is on vacation, and he doesn't have to know

fredag: tävlingsdag. lite svårt att säga nått om tiderna, för dom säger mig faktiskt inte ett dugg. men coacherna var nöjda och simmarna sa att det var bra, så jag är nöjd. vann 100fj å kom 2a på 200fr, så de va kul! bästa vad att jag vann vadet, och kan se fram emot middag i kväll.
lördag: började som vanligt med tre timmars träning. fortsatte med ett antal skype-dater, lite städning och tvätt, plugg ute i solen (i shorts och bikini) och mys med emma. kvällen bjöd på smores med våra recruits, och sedan ett mitt-i-natten-dopp i sjön med emma, dan och drew. bada i oktober-check!
söndag: började med frukost i sängen framför ett par avsnitt av sen and the city, inte helt fel va.. nu är det dags för plugg i mängd, så jag tar nog mitt pick och pack och flyttar ut på gräset i dag igen.


Kommentarer
Postat av: sara

åh vad härligt..! hur varmt har ni det?

2010-10-11 @ 14:25:42
URL: http://knell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0