that´s the way it is

att jag var så trött igår berodde nog på att jag var/är sjuk. huvudvärk, illamående, feber och lite halsont. känns bättre nu så hoppas på att träna lite i eftermiddag så att jag kan tävla imorgon. ser fram emot att dra en 200ing ryggsim på förmiddagen och en 200ing fjäril på eftermiddagen. lite lagom sådär kan jag känna.

ska därför för att se till att bli frisk gå ut och ta lite frisk luft. kanske knallar hela vägen ner till hemköp för att köpa lite c-vitaminer eller nått. vore ju rätt klokt egentligen! annars har min kurering bestått av att titta på min student och på det mamma och pappa filmade från SM i somras. riktigt kul!







drar lite sommarbilder bara för att det är iskallt ute idag. men vet ni vad, om 2 månader och några dagar är jag i värmen igen. inte så tokigt det inte.

måste ju dra en kommentar om fridas inlägg nedan. undrar vad doffe ska överraska sin lovergirl med idag när tösen fyller år? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0