morsa

idag har jag fräschat till mitt hår. lite kortare och lite mörkare, dvs lite naturligare färg. vet inte om jag är nöjd, måste känna på det ett tag. när jag var på väg ut blev jag stoppad i dörren av två byggkillar som höll på att fixa.
konverastionen var såhär:

byggkille 1: hej
jag: hej, får man komma förbi?
byggkille 1: nej
jag: okej
byggkille 2: har du bråttom? ska du hämta barnen på dagis?
jag: haha näe, jag kan stå kvar här.
byggkille 2: nu när du sa sådär får du komma förbi.

hahaha dog av garv när jag gick därifrån.
visst att det är kul att bli tagen för att vara lite äldre. MEN kanske inte för att vara mamma med småbarn. vart är världen på väg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0