lever

PARANORMAL ACTIVITY 2. det var tur att det var några på bion som hade svårt att vara tysta under filmen för hade vi även sett den här hemma hos kalle i ett knäpptyst hus hade jag dött. men den var ändå vidrig och slutet var brutalt, och då överdriver jag inte. fifan alltså. satt med benen uppdragna, händerna för ögonen och huvudet mot samuels axel. MEN, det var en bra film framförallt när man har sett ettan och får lite "aha-upplevelser" under tvåan.

efter filmen väntade en natt helt solo för min del. inte bästa upplägget kanske, men jag klarade det även om jag hade puls 200 när jag var uppe på toa i natt. fifan.

fifan är förresten det nya. ni kanske märkte det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0