Lets go red!

precis som de andra tjejerna har jag tävlat lite i helgen.
i torsdags packade vi in oss allihopa i en ascool två-vånings-buss som skulle ta oss till iowa för tävling. vi tävlade inte förrän på fredagen, vilket innebar att vi fick sova en natt på hotell där. inte helt fel! asstora sängar med massor med kuddar, och för att toppa det hela, sovmorron till 8!
jag var överlycklig!
tävlingen sen gick bra. jag vann båda mina individuella lopp, och simmade snabbare än förra veckan. dessutom hade jag och dan slagit vad igen denna vecka, jag vann, och nu måste ham hämta och lämna min påse med simgrejer till och med onsdag. asice!
ON WISCONSIN
sen i dag hade vi som vanligt träning, blev klara vid 11 och skippade sedan min powernap för lite skype dateing med carro och henke. mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0