lam

det kan inte vara möjligt att vara såhär trött. igår sov jag 3h mitt på dagen och gick och la mig vid 23 efter kungarna av tylösand. hade satt klockan på 09.00 imorse för att komma upp skapligt. gick också upp då och åt lite frukost, men sen gick jag och la mig igen för några minuter till i sängen. jo men visst, några minuter blev 2h. halv tolv blev klockan och jag kände att "om två timmar ska jag iväg till träningen, kanske dags att gå upp nu" även om jag gärna hade sovit ett bra tag till. vad fan är fel liksom?

måste ju dock tillägga att min säng är så skön. bäddade rent i förrgår också så nu är den ännu skönare. säkert däför jag har svårt att slita mig från den.

sicka problem jag har ni...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0