I LOVE YOU

jag saknar er jävligt mycket tjejer. bara så ni vet. mer än vad jag vill erkänna för mig själv. tänker jag på det blir jag deppig, så jag försöker oftast undvika ämnet. men i kväll när jag pausade pluggandet satt jag och kollade lite bilder och insåg hur mycket det suger att vara ifrån er.
jag saknar att komma ner på träningarna och snacka skit, att ha singstarkvällar hemma hos oss, att hetsa med er på träningar, att vara irriterad när nån av er hetsar för mycket, att mysa framför idol, att vara ute och göra stan osäker tillsammans, att gråta förtvivlat när fel låt på melodifestivalen vinner, att dansa i köket medans vi sjunger till all möjlig halvt pinsam musik, att ta fula kort på varandra och skratta åt oss själva tills tårarna rinner...
listan kan göras oändlig. jag kan rabbla saker nästan hur länge som helst så nu får jag sluta innan jag blir alldeles för känslosam, det är inte därför vi har bloggen va.. det jag alltså egentligen ville säga är att: jag saknar er hela tiden. ni är bäst, och i love you.

Kommentarer
Postat av: s

vi saknar dig beckiz! MASSOR!

2010-10-04 @ 09:38:07
Postat av: c

naaw, blir alldeles tårögd! SAKNAR DIG MASSSSSA!

2010-10-04 @ 11:18:28
Postat av: f

saknar dig skitmycket becka!!!!

2010-10-04 @ 20:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0