Halloween

okey, vi kan ju säga såhär va. halloween här borta är GALET! sjukt mycke folk var ute i går, och alla outfits vi såg var sjukt! fantasin vissa har asså. såg allt från öltunnor och varmkorvar till pingviner och fjärilar. vissa måste verkligen ha lagt ner sjukt mycke tid på sina outfits, för en del var verkligen otroliga!
själv hade jag inte en aning om vad jag skulle ha på mig förrän trish å jag tor en svängpå state street 2timmar innan partyt. hade lite tidspress så att säga, men vi lyckades pyssla ihop vars en hippie oufit rätt hyfsat iaf.
kvällen sen spenderades hemma hos laura med de flesta simmarna. blev en kul kväll, även om det inte blev sådär assent. blir väl lätt hänt så när man kommer hem sent från tävling, får ca 4timmars sömn, ger sig på ett tre timmar långt mördarpass och sedan inte tar en powernap. men de va okey, de va kul så länge de varade och vid halv ett var jag rätt nöjd att knalla hemåt.
håll i er, för här kommer för en gångs skull bilder i mängd!
alex som greenman,  wes som en pockemon, dan vet ja inte riktigt va han försökte med, och brittany är en krita.
några av tjejerna var ipods!
trish, jag och laura. halvvägs genom kvällen fick matt för sig att vi absolut skulle byta outfits, så han blev hippie och jag fick vara ena halvan av blues brothers.
en himla massa härliga simmare!
alex, sam och tyler.
amy och laura
matt, trish, dirk och jag
tre av fyra freshmen tjejer: jennah jag och trish
hemma hos oss innan vi gick. i mitten har ni min roommate karissa
garrett i mitten, roligare kille får man ju leta efter!
brittany och elle
där har ni lite bilder iaf. men räkna inte med några fler på ett tag, för min kamera har slut på batteri och jag har inte laddaren med mig. smart tjej!

Kommentarer
Postat av: f

hahhah fett att klä ut sig till en ipod!!

2010-11-02 @ 08:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0