Freedom!

i bland när jag kikar runt på olika bloggar, eller läser nåns facebook status, kan jag verkligen känna att jag är så sjukt glad att dedär inte är jag. att det inte är mitt liv dedär handlar om.
fattar ni vad jag menar?
när ja funderar på vad jag hade gjort om jag varit hemma i stället för att ha bestämt mig för att göra dehär blir så sjukt glad, nöjd och lite stolt att jag gjorde det. enligt mig är det sånthär man ska göra när man är 19år. ja menar inte att alla måste ta sitt pick och pack och flytta hela vägen till usa, men att i alla fall testa lite nytt iaf och inte fastna i redan nu!
om några år kan det få bli mer ordning och reda, men just nu njuter jag av att dela lägenhet med tre andra tjejer, att småtjafsa om vem som lämnat disk i hela köket, att gå tvärs över gatan mitt i natten i pyamas för att se film, att äta middag när jag själv känner för det, att bara behöva ta hand om mig själv och göra vad jag vill, när jag vill, hur jag vill. att ha glasspartyn hemma hos amie med alla tjejerna, att plugga nutrition med de andra simmarna, att sova för lite, bada mitt i natten och plugga för mycket.
kan inte bli så mycket bättre än såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0